sobota, 20 marca 2010

70. Franek kimono - Pola monola + Coca Cola [muzyka]



Uwaga sensacja rewelacja - damsko-męska akrobacja
"W stylu new wave z San Francisco - zaczynamy białe disko"

Już widzę blady - jak blondynka śliczna
Zbliża sie szybko do mego stoliczka
Z uśmiechem godnym Racheli Welch
Pyta "hej kocie - czy ze mną tańczyć chcesz?"
Przecież wiadomo, że jej nie odmówie
Musze sie sprężyć, bo tańczyć nie lubię
Z trudem niestety łapię pion
Przyznaje piłem - przepraszam pardon

Pola Monola + Coca-Cola
Strzeliłem gola pod rock and rolla
Pola Monola + Coca-Cola

My name is Franek her name is Jola
Mistrzyni disko miss rock and rolla
Przy pierwszym kroku majtnęła mnie przez udo
A potem były zapasy i judo
Przerzut przez plecy - lece zygzakiem
Spadam na piersi - bomba okrakiem
A potem w tył, obrót, głową w dół
Lbem wale w ziemie - nogami w stół

Pola Monola + Coca-Cola
Strzeliłem gola w rytm rock and rolla
Pola Monola + Coca-Cola

Znów siedze w barze nieco zziajany
Troche spocony i podrapany
Pola Monola + Coca-Cola
Gwiżdże mi w płucach rytm rock and rolla
Wreszcie muzyka nagle sie urywa
Ależ to chwila piękna i szcześliwa
Lecz co to - słysze, znów ktoś przrywa ciszę:
"W stylu new wave z San Francisco zaczynamy białe disko"

Pola Monola + Coca-Cola
Wracam na parkiet, a ze mną Jola
Pola Monola + Coca-Cola
Pola Monola + Coca-Cola
Strzele znów gola pod rock and rolla
Pola Monola + Coca-Cola

Pola Monola + Coca-Cola
Wychodze z baru a ze mną Jola
Pola Monola + Coca-Cola


Franka Kimono podsyłało już kilka osób, więc tym razem podziękowania dla wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz